Profesionální tým a nejnovější metody ošetření

Aktivně sledujeme vývoj technologie a postupů ve stomatologii a tyto znalosti využíváme k ošetření Vašich zubů.

Estetická stomatologie v centru Ostravy

I Vy můžete mít krásné a zdravé zuby.

Profesionální ošetření dentální hygienistkou

Dopřejte svému úsměvu nejen zdravé zuby, ale i dásně.

Parodontologie

Onemocnění parodontu je hlavní příčinou ztráty zubů a může být spojeno s dalšími chronickými onemocněními jako diabetes a srdeční onemocnění.

Hlavní příčinou je plak obsahující bakterie, ale mohou ho ovlivňovat i další faktory jako je věk, kouření, stres, genetika a některé léky.

Pacienti jsou často v počáteční fázi tohoto onemocnění bez větších potíží, nic je nebolí a přichází až v pokročilém stavu onemocnění. Mezi varovné příznaky však patří:

• červené, oteklé a bolestivé dásně
  • krvácení při čištění zubů nebo kousání tvrdé potravy
  • ustupující dásně, které odhalují kořeny zubů
  • viklající se zuby, změna polohy zubu, zvětšující se mezery mezi zuby
  • hnis mezi zubem a dásní
  • přetrvávající zápach z úst

V naší ordinaci provádíme následující zákroky a léčbu parodontitis:

• Komplexní vyšetření parodontu
  • SRP
  • Krytí obnažených krčků
  • Regenerativní procedury
  • Prodloužení klinických korunek

SRP (Scaling and root planning)

je pečlivé očištění a vyhlazení povrchu kořenů za účelem odstranění plaku, zubního kamene a bakteriálních toxinů. Mnoho pacientů po tomto typu ošetření již nevyžaduje další aktivní léčbu, avšak většina pacientů musí pokračovat v udržovací terapii pro udržení zdravého parodontu.

Krytí obnažených krčků

ke krytí obnažených kořenů a krčků zubů mohou být použity gingivální štěpy. Parodontolog vezme štěp z patra a využije jej, ke krytí výše uvedených míst, ať už se jedná o jednotlivý zub či skupinu zubů. Na co je tento štěp dobrý? Pomůže zredukovat další obnažování kořene/krčku, omezí citlivost na obnažených krčcích a zlepší estetiku úsměvu.

Regenerativní procedury

parodontolog Vám může doporučit regenerativní proceduru v případě, že byla kost kolem zubu ztracena v důsledku parodontálního onemocnění. Tyto procedury vedou k regeneraci kosti a měkkých tkání a pomůžou tak snížit hloubku parodontálních chobotů a napravit poškozené struktury parodontu. V kombinaci s výbornou orální hygienou tak zvýšíte šanci na udržení Vašich zubů.

Prodloužení klinických korunek

je-li zub zkažený nebo zlomený v hloubce pod dásní, často není možné správně zhotovit výplň či protetiku. Smyslem prodloužení klinické korunky je upravení dásně a okolní kosti takovým způsobem, aby byl zub snadno zrekonstruovatelný.

Recenze pacientů

Zakládáme si na tom, že se u nás pacienti cítí dobře. Během několika týdnů zveřejníme názory našich pacientů.

Recenze pacientů

Jsem nový pacient

Chcete se stát našim novým pacientem? Kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem.

Jsem nový pacient

On-line objednávka

Jste již naším pacientem, nemáte čas volat během dne a rád byste se objednal? Využijte on–line objednávky.

On-line objednávka